Proces zakupu

Kupno własnego lokum u dewelopera ma wiele zalet. Każdy kupujący może korzystać z doświadczenia inwestora oraz merytorycznego wsparcia, które obejmuje nie tylko znalezienie wymarzonego domu lub mieszkania. Osoby, decydujące się na współpracę z deweloperem, mogą liczyć na pomoc w zdobyciu kredytu hipotecznego i załatwieniu wszelkich formalności, związanych z zakupem nieruchomości. Mogą także uzyskać rzetelną informację o samej inwestycji oraz jej okolicy.
KROK 1
Rezerwacja
KROK 2
Umowa
deweloperska
KROK 3
Płatność za
poszczególne
etapy
KROK 4
Odbiór budynku
KROK 5
Przekazanie budynku
w formie aktu
notarialnego

Skontaktuj się z nami!

Kredyt hipoteczny to najczęstsza forma finansowania nieruchomości.
W naszym biurze uzyskasz wszystkie niezbędne informacje dotyczące wyboru i zakupu
wybranej przez Ciebie nieruchomości z naszej oferty.

Jeśli zaś potrzebujesz wsparcia finansowego w postaci kredytu, wówczas możesz liczyć na pomoc profesjonalnego eksperta kredytowego, który dobierze optymalne rozwiązanie dostosowane do Twoich możliwości finansowych.
Ekspert przeliczy zdolność kredytową, przedstawi prawdopodobną wysokość raty kredytu, odpowie na wszelkie pytania, rozwieje wątpliwości, a jego pomoc jest bezpłatna.

Dzięki temu cały proces zakupu nieruchomości będzie przebiegał płynnie i bezstresowo.
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.
Napisz do nas

Przestrzeń dopasowana 
do Twoich potrzeb

Zależy nam na tym, by wybrana nieruchomość spełniała Państwa oczekiwania, a jej wnętrza było dopasowane do potrzeb przyszłych lokatorów. Choć sztab ludzi pracuje nad tym, by zaprojektowana przestrzeń była jak najbardziej funkcjonalna i komfortowa, mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom, dlatego dajemy możliwość dopasowania przestrzeni i wprowadzenia zmian, które Państwo wyznaczą.
1
Dokładnie uzupełnij wniosek
W punktach wypisz krótko czego mają dotyczyć zmiany. Załącz do wniosku rzuty lokalu, na których kolorem czerwonym naniesiesz zmiany, które chcesz wprowadzić. Pamiętaj, aby zmiany architektoniczne, elektryczne oraz sanitarne zaznaczyć na oddzielnych rzutach.
2
Uzupełniony wniosek z załącznikami wyślij drogą mailową na adres:
Jeżeli nie masz dostępu do poczty elektronicznej, możesz złożyć wniosek osobiście w biurze budowy po wcześniejszym ustaleniu terminu z kierownikiem budowy.
3
Teraz potrzebujemy czasu na weryfikację wniosku przez kierownika budowy.
Czynność ta może trwać dłuższy okres, szczególnie jeżeli zmiany będą wymagały konsultacji z architektami oraz wykonawcami poszczególnych branż. W przypadku zatwierdzenia wniosku, kierownik budowy przedstawi wycenę wnioskowanych zmian.
4
Teraz jest Twój czas na zatwierdzenie kosztorysu.
Swoją akceptację wyrazisz składając podpis na odwrocie wniosku, który ponownie przekażesz kierownikowi budowy.
5
Otrzymasz fakturę PRO FORMA
Po otrzymaniu przez nas akceptacji kosztów wprowadzenia zmian, wystawimy Ci fakturę PRO FORMA. Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, przystąpimy do realizacji zmian.
Wniosek zmian lokatorskich
Pobierz
Kontakt
MAXBUD GROUP DEVELOPMENT Sp. z o.o.
BIURO SPRZEDAŻY
ul. Owocowa 34
16-070 Porosły-Kolonia
Pon-Pt 09:00 - 17:00
Copyright © 2022 MAXBUD
 
Wszelkie prawa zastrzeżone
 | 
Realizacja 
WayBetter.pl